+10 344 123 64 77

Halaman

02 Januari 2011

Faizal Yusuf Meninggal Dunia

Pelakon muda berbakat besar dalam bidang lakonan, Faizal Yusuf, 32,telah kembali ke rahmatullah petang semalam akibat kegagalan jantung berfungsi di Pusat Rawatan Islam (Pusrawi), Kuala Lumpur. Beliau yang pengsan di bilik air pada pagi tersebut di rumahnya di Bandar Baru Sentul sebelum dibawa untuk mendapatkan rawatan di hospital. 

Allahyarham merupakan bekas suami kepada penyanyi Siti Nordiana atau Nana dan dikurniakan seorang anak lelaki yang kini berusia 2 tahun.. Allahyarham meninggalkan seorang isteri yang sarat mengandung lima bulan. Apa yang difahamkan beliau sempat berhubung dengan anaknya Muhammad Rayyan Nakhaie di hospital sebelum menghembuskan nafasnya yang terakhir. 

Foto dari Mr. Google

Baru-baru ini saya menonton drama yang dilakonkan Allahyarham (lupa tajuk drama tersebut) memegang watak 'Wak Jo'. Watak sebagai Wak Jo amat melucukan disamping pelakon Jalil Hamid sebagai bapa saudaranya seorang ahli perniagaan. Drama tersebut yang lebih bersifat ke'Jawa'an . Takziah kepada keluarga Allahyarham. Al-Fatihah...  











0 comments:

Catat Ulasan