+10 344 123 64 77

Halaman

03 September 2010

Perang Meriam di Perak

Perang mercun kembali semula sepanjang Ramadhan dan perayaan Aidilfitri. Setakat ini sudah beberapa orang kanak-kanak sudah menjadi mangsa. Paling sadis di Terengganu tempohari, sehingga seorang budak terlekat di atas pokok dengan keadaan otak berkecai akibat kecuaian bapa sendiri. Takziah! Klip videodi bawah ini saya ambil dari FB rakan. Lokasinya di kuala Kangsar, Perak. Bukan video budak kena mercun tetapi perang meriam. Mungkin mereka sudah ambil lesen barangkali :P














3 ulasan:

  1. fuhh best tuh.. rasa mencabar je


    New Entry ProfHariz
    Lagu Raya Pilihan Hati Korang?

    BalasPadam
  2. fuh! gilo lah..macam nak g berperang... best gak..hehe..tapi bahaya r benda nie...mana tau pecah...kan naya..tol x? hehe..

    p/s: pernah men meriam buluh yg kecik punyer

    BalasPadam
  3. betul tu amirr..skali dia molotop dan pecah ..rentung smua hihi..

    BalasPadam